Klacht MalimaWebshop.nl: Afstandbestuurbare boot kan alleen rechts

Harry

Mijn zoon is eind december jarig en daarom heb ik 13 december 2013 een op afstand bestuurbare boot gekocht. De boot werd keurig en snel geleverd.
December is niet echt het seizoen is voor buitenspeelgoed, begin juni ging de boot in het water. De boot kan echter alleen vooruit en rechtsaf. Linksaf is niet mogelijk.
Op 16 juni heb ik gebeld met de webshop.
In het kort komt het erop neer dat ik werd verwezen naar de voorwaarden van Malima waarin staat dat een klacht binnen 8 dagen gemeld moet zijn. Na bijna een half jaar kon ik geen aanspraak maken op garantie of reparatie. Malima kan zelf namelijk nu niet meer bij de leverancier aankloppen voor garantie. Naar mijn idee een argument die niet opgaat: Malima is de leverancier en daar heb ik mee te maken.
Ik had na ontvangst wel getest of de motor werkt in de wasbak en dat werkte. Je kunt dan de besturing niet proberen. Je moet de boot wel vasthouden anders knalt deze de bak uit.

Een ander wel werkend exemplaar.

Wij vinden dat MalimaWebshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over MalimaWebshop.nl?