Klacht Malouki Cars: indekken in papieren en daardoor in staat om slechte auto's voor een hoge prijs te verkopen.

Ward1993

[woord verwijderd door moderator] en incorrect zijn in papieren en op deze manier zichzelf indekken voor consumenten en auto's met schade verkopen. ook worden er op sluwe manieren dingen toegevoegd. bij mij zou er bijvoorbeeld iemand van een Garagebedrijf bijgeweest zijn uit Groningen.. achteraf Logisch omdat dit op het kentekenbordje van mijn ingeruilde auto stond.. maar een monteur heeft deze auto nooit gecontroleerd... kortom heel sluw en hier gaat nog een flinke staart aan komen.

minimaal 800€ schadevergoeding door het zwaar achterstallige onderhoud welke er op papier was maar bij aankoop nadrukkelijk werd gezegd dat dit eigenlijk niet zo was, ik heb de dag na aankoop bij een autobedrijf mijn auto laten controleren, de bougies, 2 bobines, de olie, oliefilter, luchtfilter en variabele nokkenas ventielen waren zo vervuild dat de auto al 1 dag na aankoop op 2 cilinders ging lopen... maar er werd me bij aankoop nadrukkelijk verteld dat deze auto het komende half jaar sowieso geen onderhoud nodig had! was allemaal net gecheckt en gedaan... gelukkig van alles foto's met data gemaakt de totale schade van dit verhaal is: 211,30 voor de olie etc
60 euro voor bougies
633,74 euro voor variabele nokkenas ventielen (oorzaak zeer vervuilde olie)
en bobines a 230€
in totaal €1135,04
nu is er ook schade vastgesteld aan injectoren met een bedrag van bijna €1000,- binnen een half jaar na aankoop van een auto waar niks aan mankeerde???

Wij vinden dat Malouki Cars hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Malouki Cars?