Klacht Mamaloesbabysjop.nl: Alweer opgelicht door Mamaloes babysjop

Cemmnatoo

Vorige week heb ik een loopwagen bij mamaloes besteld.Deze loopwagen is levensgevaarlijk voor kinderen. Het is gammel en totaal niet stabiel. De armsteunen die voor veiligheid zouden moeten zorgen vallen er bijna af en het autootje staat schots en scheef. Overigens was het een bouwpakket en word dit niet vermeld op de site. Wat een misleidende verkoop weer maar we zijn eigenlijk niets anders gewend van mamaloes. De website kan echt net zo goed verandert worden in www.babyspullenoplichting.nl

Ik heb gisteren mamaloes gemaild met de mededeling dat dit speelgoed levensgevaarlijk is, hier heb ik een video aan toegevoegd. Vandaag heb ik meerere emails met reactie gehad (van Shirley) waarin ze mij iedere keer met een anere naam aanspreekt.

Ik vind het al erg genoeg dat ik zoveel tijd kwijt ben door mamaloes en heel haar onzinnige bestelling en klachtproces. Nu willen ze dat ik de tijd en energie neem om het speelgoed te vernietigen en hier fotos en videos van ga maken! Mamaloes ik ben jullie medewerker niet. Doe dat lekker zelf!

Nu wil Shirley opeens haar loopwagen per post terug naar mamaloes. Ik wil niets meer met mamaloes te maken hebben. Ik wil mijn geld terug. Houd jullie levensgevaarlijke plastic wat jullie speelgoed noemen maar.
Ik heb hier een uitgebreide videoreview van gemaakt en deze doorgestuurd naar de redactie van tros radar / koude douche. Ik heb jullie genomineerd voor de koude douche omdat jullie levensgevaarlijke plastic verkopen die jullie speelgoed noemen en als er klachten komen dan gaan jullie opeens verstoppertje spelen. Inmiddels heb ik een reactie van tros radar reactie gehad met de opmerking of ik dit stuk plastic kan houden voor eventueel een opname door de koude douche. Het zou perfect zijn als dit uitgezonden word en een einde aan de oplichting van mamaloes kan geven. Ik blijf niet bzig met jullie online diefstal / oplichting. Bovendien overweeg ik nu sterk om aangifte te doen omdat jullie met dit stuk plastic wat jullie verkopen mijn kind konden verwonden of doden. Ben benieuwd wat dat teweeg brengt op facebook! Ik hoef niets meer van jullie, geen geld en geen vervanging. Ik ga nu puur voor de schade die ik kan verrichten aan mamaloes.
Ik begin met klacht.nl , klachtenkompas.nl en trosradar. Later zal ik hier google shop reviews / facebook en eventueel een aangifte bij de politie van toevoegen.

dat mamaloes stopt met misleiding en oplichting

Ook een klacht indienen over Mamaloesbabysjop.nl?