Klacht Mamaloesbabysjop.nl: Niet leveren en ook geen geld terug

Klachtnummer
# 343085
Gebruiker
P. Spitsbaard
Datum
1 reactie

Details

De klacht

22 december kinderwagen besteld voor zwangere schoondochter. Zou binnen 1 week geleverd worden. Ze zijn het produkt kwijt bij dhl en mamaloes kan nu niets doen zeggen ze.mijn schoondochter is nu door problemen bijna aan het bevallen. Ondanks berichten, bellen, willen ze niet terugbetalen of ander kinderwagen leveren. Ik moet wachten tot ze het pakket hebben gevonden. We hebben al 2 x thuis moeten wachten en vrij moeten nemen voor de levering die niet is gekomen.
Begrijp werkelijk niet dat ze klanten zo behandelen.

Ik wil snel een kinderwagen of zsm mij geld terug voor een andere kinderwagen bij ander bedrijf.
Echt heel boos

De oplossing

Snel leveren andere kinderwagen of geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Mamaloesbabysjop.nl
    Datum
    Beste,

    Ik zie dat onze klantenservice dit met je heeft opgepakt en dat er een oplossing uit is gekomen.

    Met vriendelijke groet,

    Team MamaLoes

Ook een klacht indienen over Mamaloesbabysjop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen