Klacht Mamaloesbabysjop.nl: Wiel kapot van kinderwagen

Klachtnummer
# 365507
Gebruiker
Mirjam
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een kinderwagen aangeschaft bij Mamaloes wat vanaf moment 1 al niet deugd. Er was een probleem met de rem, die is achteraf vervangen. Nu valt de wiel er steeds af en Mamaloes wilt niet met een directe oplossing komen en hangt zo in je gezicht op. Want je moet volgens hun maar EVEN een kinderwagen regelen bij je familie of vrienden. Alsof iedereen eventjes een kinderwagen heeft staan of iedereen bij familie of vrienden terecht kan.
Ik heb zelf geen vervoer en moet met mijn baby overal met de kinderwagen en ov heen.

Wat als mijn baby eruit valt vanwege de loszittende wiel? Wat als dit ernstige gevolgen heeft?
Uh Ja, dat weet de onbeschofte medewerker van Mamaloes niet en meer kan zij niet doen.
Want ik moest maar niet bij hun kopen!!! Waarom bestelde ik bij ook bij hun? En waarom ver van mijn huis en waarom online?
Pardon??! Is dit serieus??!

Je betaald dus bij Mamaloes even paar honderd euros voor ZO’N service!
Ook wilde mevrouw haar naam niet doorgeven. Ze hing in mn gezicht op nadat ik om haar naam vroeg. Dan weet je dus hoe behulpzaam en serieus zij is met deze klacht en haar manier van communiceren!!

De oplossing

Ik wil dat Mamaloes per direct een nieuwe kinderwagen opstuurt. Ik wil een product dat deugd waar betaald voor is.

1 reactie

  1. Auteur
    Mamaloesbabysjop.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Kubra,

    Bedankt voor het delen van je ervaring.

    Ik heb begrepen dat er reeds contact is opgenomen met onze klantenservice en dat een van de beschreven klachten in oktober 2018 is opgelost. Je klacht met betrekking tot het wiel is nog in behandeling en ook hier zal spoedig een oplossing voor komen.

    Met vriendelijke groet,

    Team MamaLoes

Ook een klacht indienen over Mamaloesbabysjop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen