Klacht Mammoet meubelen: Afbreken van poot van stoel

Klachtnummer
# 138179
Gebruiker
J. Elings
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In augustus 2015 vier tuinstoelen gekocht bij MAMMOET MEUBELEN in ZWAAGDIJK OOST, die binnenshuis gebruikt gaan worden. Deze vier stoelen waren twee maanden in gebruik, huishouden van twee personen, toen een van de vier stoelen op zaterdagochtend achter het vloerkleed bleef haken en afbrak. Ik zat op een van deze stoelen toen dit gebeurde. Heb hier direct dezelfde dag melden van gemaakt. Zou in behandeling genomen worden, maar na een week nog geen reactie hierop, heb dus zelf maar gebeld. Kreeg te horen dat ze met de leverancier in contact waren. Nog even wachten dus. Dit duurde weer een week, kreeg toen het verzoek om een mailtje te sturen met de factuur. Weer een week gewacht, en maar weer zelf gebeld. Toen een mailtje sturen met foto's van de gebroken poot van de stoel. Weer een week gewacht en weer zelf gebeld. De persoon in kwestie van niet aanwezig. op woensdag. Donderdag mailtje terug dat er geen garantie kon gegeven worden. Koop dus nooit iets bij MAMMOET MEUBELS!

De oplossing

Wij verlangen een nieuwe stoel. Twee maanden na aankoop dan al stuk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mammoet meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mammoet meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen