Klacht Mammoet meubelen: Klacht bankstel

Sanderl

Ik heb ongeveer een half jaar geleden een bankstel gekocht bij Mammoetmeubelen in Zwaagdijk, na het bezorgen was meteen duidelijk dat de bank een aantal dingen mankeerde.
Er zat een weeffout in en een deuk in de rugleuning, ook zat de stof vrij ruim op de zitting, ik heb dit gemeld en er is iemand van de leverancier geweest die geprobeerd heeft om de weeffout weg te werken maar zonder resultaat.

Na een aantal weken niks gehoord te hebben heb ik maar zelf weer contact gezocht met Mammoetmeubelen en hoorde dat er een nieuw bank deel was besteld, daarna hoorde ik niks meer ook niet van de levertijd.

Nu 3 maanden verder is het nieuwe bank deel gebracht en na het uitpakken was er meteen een knoop zichtbaar, deze heeft de bezorger proberen weg te werken maar niet naar mijn zin.
Na het moeilijk inhaken van het nieuwe bank deel in het hoekdeel is er te zien dat er hoogte verschil in zit en het nieuwe bank deel meer naar voren staat.

Een goed bank deel wat wel de goed is.

Of een tegemoetkoming

Wij vinden dat Mammoet meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mammoet meubelen?