Opgelost door MammoShop: Niet leveren van bestelling!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 32106
Gebruiker
grietje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 8-8-2013 mijn bestelling gedaan. Op 14 augustus gevraagd waar mijn bestelling blijft. Helaas géén antwoord. Wanneer Mammoshop niet kan leveren is een reactie naar de klant op zijn plaats.( klantvriendelijkheid).
Wanneer ik niet binnen twee dagen mijn bestelling binnen heb wil ik mijn bedrag van
€ 104,89 meteen teruggestort krijgen op mijn bankrekening!


De oplossing

Zie omschrijving klacht

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MammoShop is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    grietje
    Datum
    Klacht is naar volle tevredenheid opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
grietje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over MammoShop?