Opgelost door MammoShop: Bestelling geretourneerd, geen geld retour/geen restitutie ondanks mailen en bellen

ACA

Ik was zeer verheugd toen ik de website van de Mammoshop ontdekte, dit ontnam mij een enorme drempel. op 21 nov.2013 heb ik een bestelling geplaatst en betaald van 2 beha's. Na levering bleek de pasvorm niet de juiste en heb ik beide beha's binnen de daarvoor gestelde termijn geretourneerd met het verzoek tot restitutie van het betaalde bedrag € 59,89 (€4,99 verzendkst) Inmiddels heb ik diverse telefoontjes gepleegd op het mobiele nr, welke overigens nooit wordt opgenomen, en heb ingesproken, altijd met het vriendelijke verzoek mij terug te bellen en/of te mailen. Echter is hier nooit gehoor aan gegeven. Het stelt mij enorm teleur dat je als borst.k. patiënt energie moet steken in het terugkrijgen van je geld terwijl je wel iets anders aan je hoofd hebt dan je energie in deze zaken te steken. Dat spijt mij zeer en ik begrijp niet dat daar geen begrip voor is en er op deze manier misbruik van wordt gemaakt. Ik hoop dan ook van harte dat deze zaak door u afgehandeld word.

Graag ontvang ik het door mij betaald bedrag ad. € 59,89 retour, gewoon waar ik recht op heb, niets meer , niets minder.

MammoShop is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

ACA
    Vandaag is een bedrag ad. € 59,89 op mijn rekening teruggestort.
    Hiermee is de klacht voor mij afgehandeld.
    ACA
    Vandaag is een bedrag ad. € 59,89 op mijn rekening teruggestort.
    Hiermee is de klacht voor mij afgehandeld.