Opgelost door MammoShop: Bestelling geretourneerd, geen geld retour/geen restitutie ondanks mailen en bellen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46194
Gebruiker
ACA
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik was zeer verheugd toen ik de website van de Mammoshop ontdekte, dit ontnam mij een enorme drempel. op 21 nov.2013 heb ik een bestelling geplaatst en betaald van 2 beha's. Na levering bleek de pasvorm niet de juiste en heb ik beide beha's binnen de daarvoor gestelde termijn geretourneerd met het verzoek tot restitutie van het betaalde bedrag € 59,89 (€4,99 verzendkst) Inmiddels heb ik diverse telefoontjes gepleegd op het mobiele nr, welke overigens nooit wordt opgenomen, en heb ingesproken, altijd met het vriendelijke verzoek mij terug te bellen en/of te mailen. Echter is hier nooit gehoor aan gegeven. Het stelt mij enorm teleur dat je als borst.k. patiënt energie moet steken in het terugkrijgen van je geld terwijl je wel iets anders aan je hoofd hebt dan je energie in deze zaken te steken. Dat spijt mij zeer en ik begrijp niet dat daar geen begrip voor is en er op deze manier misbruik van wordt gemaakt. Ik hoop dan ook van harte dat deze zaak door u afgehandeld word.

De oplossing

Graag ontvang ik het door mij betaald bedrag ad. € 59,89 retour, gewoon waar ik recht op heb, niets meer , niets minder.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MammoShop is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    ACA
    Datum
    Vandaag is een bedrag ad. € 59,89 op mijn rekening teruggestort.
    Hiermee is de klacht voor mij afgehandeld.
  2. Auteur
    ACA
    Datum
    Vandaag is een bedrag ad. € 59,89 op mijn rekening teruggestort.
    Hiermee is de klacht voor mij afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ACA
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy