Klacht MammoShop: BH mevr. Westra

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 30917
Gebruiker
Westra
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Beste mensen,

Onderstaande mail heb ik op 27 juli verstuurd. Het spreekt voor zich.

L.S.,
Op 7 Juli 2013 heb ik bij u een bh besteld (bestelling 1539) en betaald via ideal ( 54,94 euro).
Ik heb van u geen bevestiging ontvangen. Ook is er geen bestelling bezorgd.
Op een via de site verzonden bericht is geen reactie gekomen.
Toen ik vandaag telefonisch contact probeerde te leggen kreeg ik een voicemailbericht.

Graag verneem ik van u hoe het gaat met mijn bestelling en als u niet kunt leveren verwacht ik dat u het betaalde bedrag terugstort.

C.M.M. Westra-Meijer
Dorpsstraat 20
1689 EV Zwaag
E-mail: westra@crataegus.eu

De oplossing

Alsnog levering, dan wel geld terug.

4 reacties

  1. Auteur
    MammoShop
    Datum
    Goedemiddag,de Bestelde bh is in nabestelling bij de leverancier. Hij zal deze week afgelverd worden waarna hij meteen doorgestuurd zal worden naar u.
    Excuses voor de vertraging.vriendelijke groet,
  2. Auteur
    Westra
    Datum
    Beste mensen,Jullie doen niet wat je toezegt. We zijn weer een week verder en er is geen bh geleverd en geen geld terug. Wij zullen zeker nooit meer zaken met jullie doen. over enkele dagen gaan wij hulp inroepen om ons geld terug te krijgen.Gaarne vernemen wij,Carla Westra
  3. Auteur
    MammoShop
    Datum
    Goedemiddag Mevrouw Westra,De BH is wel degelijk verstuurd, op 3 Augustus, maar helaas nog niet aangekomen bij u begrijp ik....
    Ik heb zojuist uw aankoopbedrag terug gestort naar uw rekening.
    Nogmaals excuses voor het ongemak.
  4. Auteur
    Westra
    Datum
    Het geld is inderdaad teruggestort, waarmee de klacht is afgehandeld. Treurig is dat er door mammohop niet werd gereageerd op direct naar de firma gemelde klacht. Pas na plaatsen van de klacht op deze site volgde actie, die in eerste instantie niets opleverde en pas na tweede klacht op de site resulteerde in terugboeken van het aankoopbedrag. Boodschap aan mammoshop: communiceer met je klant!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Westra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over MammoShop?