Klacht MammoShop: Ik wil artikelen retourneren, maar reageren niet op mail en telefoon

Klachtnummer
# 33221
Gebruiker
gertine23
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na dat ik een bestelling had gedaan en de artikelen had ontvangen, bleek het niet goed te passen en wilde ik retourneren en 1 artikel omruilen Ik kon echter niet inloggen op de website. Na enkele malen een boodschap te hebben ingesproken in de telefoon en na diverse emailberichten heb ik nog steeds geen enkele reactie terug gekregen. De artikelen durf ik niet zomaar retour te sturen en deze heb ik nog steeds thuis staan.
Als ik bel krijg ik het antwoord apparaat wat is ingesproken door Jacqeline de Waard of zo iets.
Mijn bestelling is al van 4 juni 2013.

De oplossing

Ik wil de artikelen retour sturen en mijn geld terug gestort krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    MammoShop
    Datum
    Goedenavond Mevrouw Damsteegt,
    Ik zie nu dat uw mail in de ongewenste mail is terechtgekomen. Natuurlijk kunt u uw artikelen retour sturen, dat is geen probleem. Ik zorg ervoor dat na ontvangst het aankoopbedrag teruggestort word.
    vriendelijke groet,
    Jacqueline Suiveer

Ook een klacht indienen over MammoShop?