Klacht Mampaey: Bedrijf reageert niet op de eerdere klachtenbrief

Mandy Damrie

Het bedrijf reageert totaal niet op mijn klacht, deze heb ik schriftelijk ingediend. In de bijlage vindt u hem. Het gaat er om dat ik vier maanden lang zonder goedwerkende verwarming zit en letterlijk in de kou zit. De geleverde elektrische kacheltjes brengen mij op onnodige hoge kosten. De rest leest u in de brief wat u vindt in de bijlage.

Schriftelijk reageren op de eerder gemaakte klacht.
Gewoon de klacht sluiten terwijl er geen oplossing is gekomen noch een reactie van uit mijn kant omdat ik hier nog niet in de gelegenheid voor was.

Mampaey
    Geachte heer/mevrouw Damrie,

Ondergetekende heeft de ingesloten brief (gedateerd 15.12.2022) niet ontvangen. Wanneer er naar de storingstatistiek wordt gekeken, begrijp ik uw frustratie/woede. Er zijn meerdere bezoeken geweest om de radiator die geen warmte geeft te repareren. Volgens mijn informatie komt er vandaag een collega bij u langs, dan wel is al langsgeweest. Op 15.12.2022 heeft u - volgens mijn gegevens - ook een monteur weggestuurd omdat deze geen pomp bij zich had. Volgens onze monteur heeft u duidelijk aangegeven wat voor een K... bedrijf Mampaey was. Volgens de monteur heeft u zelfs foto's gemaakt van zijn bus.

Klachten worden altijd serieus in behandeling genomen. Op de salamandersloot 10 hebben wij op 11.7.2022 al een klacht van mw. Van der Meijde ontvangen. Na enige onduidelijkheid omtrent de datum waarop wij het onderhoud zouden uitvoeren, heeft mw. Van der Meijde (wellicht uw partner) een klacht ingediend dat zij op een correcte wijze toegesproken wenst te worden. Mijn collega (Els) heeft telefonisch contact gezocht om deze klacht door te nemen en af te handelen).

Uw klacht welke wij via klachtenkompas hebben ontvangen, is ingeschreven in onze klachtenadministratie onder nummer NCR-D221227b.

U bent in de overtuiging dat een nieuwe pomp de problemen zouden moeten verhelpen (omdat u dit van een monteur van Mampaey heeft gehoord). Aan de hand van de werkbonteksten, kan ik dit echter niet achterhalen.

Feit is dat we te veel bezoeken nodig hebben om het probleem goed op te lossen.

Ik begrijp uw frustratie en hopen dat de storing vandaag verholpen gaat worden.

Robbert Boset
    Mampaey
    Geachte mevrouw Damrie,

Op 27.12.2022 heeft een monteur de veroorzaker van de storing kunnen achterhalen. Een productiefout van een betreffend onderdeel is de veroorzaker geweest. Voor Mampaey een unieke bijzondere situatie, daar wij dit nog nimmer hebben meegemaakt. Doordat de installatie nieuw is aangebracht, is er waarschijnlijk niet aangedacht om dit onderdeel ook aan een onderzoek te onderwerpen. De luchtafscheider bleek gedeeltelijk dicht te zitten, waardoor er weinig flow was.

Wij gaan er vanuit dat de storing nu definitief verholpen is.

Mocht dit niet het geval zijn, dan willen wij u verzoeken om dit te melden. Bij voorkeur door onze servicedesk te bellen of een storing via onze website.

Ook voor uw klachten, willen wij u verzoeken, deze via onze website kenbaar te maken.

Wij zullen overgaan tot sluiting van dit klachtendossier.

Robbert Boset

Ook een klacht indienen over Mampaey?