Opgelost door Manandshaving.nl: 2 maanden wachten en nog geen vervangende producten
Details
Klacht
Op 22 Juni heb ik twee haarkammetjes besteld bij ManAndShaving.nl voor 46 euro. Het gaat om twee Hoorn kammetjes van het merk Truefitt&Hill. Hierbij vraag ik naar een oplossing van het probleem. Eerst onze mail tijdslijn, daarna mijn29 Juni. Het ene kammetje is gaan schilferen op een van de tandjes, waardoor er een scherp randje ontstond en onbruikbaar is geworden. Dat al na minder dan 1 week gebruik. Hier heb ik op 29 Juni melding van gemaakt, waar ik een dag later netjes antwoord op heb gekregen. Na het sturen van een foto van het gebrek kreeg ik geen antwoord meer.
15 Juli. Ik heb daar een reminder achteraan gestuurd op 15 Juli. Geen antwoord.
21 Juli. Het tweede kammetje is ook stuk gegaan en trok daarbij een pluk haar mee. Hier heb ik op 21 Juli melding van gemaakt bij ManAndShaving met de bijbehorende fotos in de bijlage. Daarbij is de volgende toezegging gedaan: "Wij gaan dit even afstemmen met de fabrikant in Engeland. Uiteraard krijg je een nieuw vervangend artikel van ons toegestuurd."
2 Augustus. Dat eerste kammetje is verder stuk gegaan (ik moest toch nog iets gebruiken tot vervanging) en dit heb ik gemeld waarbij de volgende toezegging gedaan is: "We gaan dit weer melden richting de fabrikant. We gaan 2 nieuwe kammen aanvragen en zo snel mogelijk opsturen."
9 Augustus/24 Augustus. Na 2 reminders op 9 augustus en 24 augustus gestuurd te hebben kreeg ik te horen dat ManAndShaving nogmaals bij Truefiftt & Hill (het bedrijf wat de kammetjes maakt) zouden gaan aankloppen. Op 24 augustus heb ik kenbaar gemaakt hier niet mee eens te zijn. Geen antwoord!
De twee hoorn kammetjes zijn niet goed omdat ze zijn gaan schilferen. Ik heb de kammetjes normaal gebruikt. En ik vind dat deze problemen nog niet hadden mogen ontstaan bij een product van deze leeftijd en voor deze aanschafprijs.
Volgens de wet heb ik recht op een deugdelijk product. U kunt de regels nalezen op www.acm.nl/garantie.
De conclusie is dat ik sinds het eerste voorval geen vervangend product heb gekregen terwijl daar 2 keer toezeggingen zijn gedaan. Ik wacht al 2 maanden.
Gewenste oplossing
Ik zou graag 2 vervangende Hoorn Kammetjes van het merk Truefitt & Hill willen krijgen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.