Opgelost door Manandshaving.nl: Manandshaving misleidt en schoffeert
Details
Klacht
Vrijdag 14 juli doe ik een bestelling. Voor het artikel staat dan op de website een levertijd van 1-5 dagen.Twee uur na bestelling krijg ik een mail met o.a. "Zoals je wellicht al hebt gezien op de webshop is er een langere levertijd van één of meer door jou bestelde artikel(en). Je bestelling staat hier even In backorder."
Ma. 17 juli bel ik de klantenservice maar krijg geen contact. Pas vrijdagmiddag krijg ik iemand te pakken. Een persoon die tijdens ons gesprek zich langzaam begint te realiseren dat de klantenservice van Manandshaving naar hem is doorgeschakeld.
Hij kan niets voor me doen want "kan niet in het systeem". Wel gaat hij iemand van Manandshaving proberen te bereiken. Dit lukt kennelijk want ma. 24 juli krijg ik een mailtje met een creditfactuur en zou mijn geld binnen 14 dagen terugkrijgen.
We zijn nu 14 dagen verder. Nog geen geld ontvangen. Klantenservice reageert niet op e-mail.
Gewenste oplossing
Ik wil mijn geld uiteraard terug, indien nodig vermeerdert met incassokosten.Ook wil ik dat Manandshaving stopt met het misleiden -om niet te zeggen "oplichten"- van bezoekers.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.