Opgelost door Manandshaving.nl: Manandshaving misleidt en schoffeert

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 680269
Gebruiker
103301
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vrijdag 14 juli doe ik een bestelling. Voor het artikel staat dan op de website een levertijd van 1-5 dagen.

Twee uur na bestelling krijg ik een mail met o.a. "Zoals je wellicht al hebt gezien op de webshop is er een langere levertijd van één of meer door jou bestelde artikel(en). Je bestelling staat hier even In backorder."

Ma. 17 juli bel ik de klantenservice maar krijg geen contact. Pas vrijdagmiddag krijg ik iemand te pakken. Een persoon die tijdens ons gesprek zich langzaam begint te realiseren dat de klantenservice van Manandshaving naar hem is doorgeschakeld.
Hij kan niets voor me doen want "kan niet in het systeem". Wel gaat hij iemand van Manandshaving proberen te bereiken. Dit lukt kennelijk want ma. 24 juli krijg ik een mailtje met een creditfactuur en zou mijn geld binnen 14 dagen terugkrijgen.

We zijn nu 14 dagen verder. Nog geen geld ontvangen. Klantenservice reageert niet op e-mail.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld uiteraard terug, indien nodig vermeerdert met incassokosten.
Ook wil ik dat Manandshaving stopt met het misleiden -om niet te zeggen "oplichten"- van bezoekers.
Geboden oplossing
Mijn geld heb ik inderdaad terug. Iets te laat en pas na inschakelen van Klachtenkompas.nl maar ik heb het dan toch gelukkig terug. Alle mails beantwoord?? We zitten altijd nog met de misleidende informatie op de website. Een webshop, dropshipper of niet, moet de levertijden correct vermelden. Is een artikel niet op voorraad en is de levertijd onbekend, vermeld dit dan zo op de website. Beroepen op overmacht en verwijzen naar toeleveranciers zoals Manandshaving in het enige beantwoorde mailtje doet, geeft geen pas. De toeleverancier is niet verantwoordelijk voor de info op de website van Manandshaving. Gelukkig is de consument goed beschermd en zijn er meerdere wegen om je recht te halen. Jammer dat iedereen dit individueel moet doen. Al met al was mijn bestelling bij Manandshaving.nl een leerzaam avontuur. Voortaan zo min mogelijk bij webshops bestellen. Niet meer vooraf betalen, geen waarde hechten aan de duizenden positieve reviews (is gemanipuleerd)
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Manandshaving.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    We hebben op 7 augustus het orderbedrag binnen de 14 dagen gerestitueerd.

    Tevens hebben we op alle e-mails gereageerd.

    Met vriendelijke groet

    Juan Ettema

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Manandshaving.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen