Klacht Mandarin Roosendaal: Slechte service en koud

Klachtnummer
# 503068
Gebruiker
Koudeten#1974
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb op 13-12-2020 om 16 uur eten besteld, het eten werd om 17.45 uur pas bezorgd en helaas koud.
Wij hebben dit aangegeven bij deze firma en kregen als melding dat ze er niks aan konden doen omdat het druk was.
Ben daarna naar dit restaurant toegegaan en daar werden we afgescheept met de melding het is Corona dus we kunnen niet oprijd bezorgen en geld terug geven doen ze niet

De oplossing

Graag zou ik zien dat ik mijn geld terug krijg (71 euro)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mandarin Roosendaal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mandarin Roosendaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen