Klacht Mandemakers Keukens: De periode die men tot de verdere afbouw nodig heeft is veel te lang.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 478429
Gebruiker
J.D. Naaijen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er zijn problemen ontstaan bij de plaatsing van mijn keuken. A.g.v. onvoldoende informatie vooraf is achter versterking van een muur noodzakelijk gebleken. Dat is inmiddels gerealiseerd. De plaatsing is gedeeltelijk afgerond op 2 september. De verdere afronding kan men niet eerder inplannen dan 6 oktober (aanvankelijk zelfs 13 oktober). Een periode van 5 weken in een onbewoonbare woning is voor mij onacceptabel.

De oplossing

Veel eerder inplannen van een datum dan men tot dusverre heeft aangeboden.

2 reacties

  1. Auteur
    Mandemakers Keukens
    Datum
    Beste meneer, mevrouw Naaijen,

    Heel vervelend om te horen dat uw keuken niet direct helemaal in orde gemaakt kon worden en er nogmaals een bezoek gepland moet worden. Ik heb vernomen dat u over de geplande datum ook een mail heeft gestuurd aan onze klantenservice. We zijn momenteel voor u aan het kijken naar de mogelijkheden voor een eerdere bezoekdatum. U hoort zo snel mogelijk hierover.

    Met vriendelijke groet,

    Twan Verlinden - Mandemakers Keukens
  2. Auteur
    Mandemakers Keukens
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw Naaijen,

    Inmiddels hebben we u vanmiddag uitgebreid kunnen spreken over uw klacht. We hebben nogmaals naar de mogelijkheden gekeken maar zoals aangegeven is het helaas echt niet mogelijk om een eerdere datum te plannen voor u. Nogmaals excuses hiervoor.

    Met vriendelijke groet,

    Twan Verlinden - Mandemakers Keukens

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.D. Naaijen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen begrip voor de positie van de klant. Er wordt alleen maar gezegd wat niet kan. Geen oplossingsgerichtheid
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Mandemakers Keukens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen