Klacht Mandemakers Keukens: De periode die men tot de verdere afbouw nodig heeft is veel te lang.

J.D. Naaijen

Er zijn problemen ontstaan bij de plaatsing van mijn keuken. A.g.v. onvoldoende informatie vooraf is achter versterking van een muur noodzakelijk gebleken. Dat is inmiddels gerealiseerd. De plaatsing is gedeeltelijk afgerond op 2 september. De verdere afronding kan men niet eerder inplannen dan 6 oktober (aanvankelijk zelfs 13 oktober). Een periode van 5 weken in een onbewoonbare woning is voor mij onacceptabel.

Veel eerder inplannen van een datum dan men tot dusverre heeft aangeboden.

Mandemakers Keukens
    Beste meneer, mevrouw Naaijen,

Heel vervelend om te horen dat uw keuken niet direct helemaal in orde gemaakt kon worden en er nogmaals een bezoek gepland moet worden. Ik heb vernomen dat u over de geplande datum ook een mail heeft gestuurd aan onze klantenservice. We zijn momenteel voor u aan het kijken naar de mogelijkheden voor een eerdere bezoekdatum. U hoort zo snel mogelijk hierover.

Twan Verlinden - Mandemakers Keukens
    Mandemakers Keukens
    Beste meneer, mevrouw Naaijen,

Inmiddels hebben we u vanmiddag uitgebreid kunnen spreken over uw klacht. We hebben nogmaals naar de mogelijkheden gekeken maar zoals aangegeven is het helaas echt niet mogelijk om een eerdere datum te plannen voor u. Nogmaals excuses hiervoor.

Twan Verlinden - Mandemakers Keukens

J.D. Naaijen
Geen begrip voor de positie van de klant. Er wordt alleen maar gezegd wat niet kan. Geen oplossingsgerichtheid

Ook een klacht indienen over Mandemakers Keukens?