Klacht Mandemakers Keukens: Het niet nakomen van afspraken en hele slecht service

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 337704
Gebruiker
Rohan1981
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Niet nakomen van afspraken

De oplossing

Dat ze alles in een keer oplossen. En ons compenseert voor elke keer dat de monteur weer langs moest komen. Omdat hun iets verkeerd hadden gedaan .

5 reacties

  1. Auteur
    Mandemakers Keukens
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Singh,

    In uw dossier zien we dat er inderdaad nog een aantal zaken lopen en dat onze klantenservice hier ook voor u aan de slag is. Wij hebben uw klacht ook opgepakt en zullen er voor zorgen dat er hierover contact met u opgenomen wordt.

    Met vriendelijke groet,

    Twan Verlinden - Mandemakers Keukens
  2. Auteur
    Mandemakers Keukens
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Singh,

    Intussen heb ik begrepen dat er vanuit onze klantenservice contact met u opgenomen is en het verdere verloop van het oplossen van uw service in de keuken met u besproken is. Het oplossen van de service is de eerste prioriteit en mijn collega van de klantenservice heeft met u afgesproken u hierover zo snel mogelijk te contacteren voor het vastleggen van de bezoekafspraak.

    Met vriendelijke groet,

    Twan Verlinden - Mandemakers Keukens
  3. Auteur
    Rohan1981
    Datum
    Beste ,
    Dat klopt helemaal! Ik heb weer voor de zoveelste keer contact moeten hebben met jou collega. Maar naar een aantal bezoek van jullie monteurs waren en duidelijke afspraken gemaakt of de afspraak die vandaag stond. Alles was besteld en vandaag zou alles gemonteerd worden. Moeten wij helaas van de monteur horen dat niet alles geleverd is. Jou collega had niet eens het fatsoen om te laten weten dat het weer fout was gegaan. En dat jullie de afspraak niet na konden komen.
    Nu zijn wij noodgedwongen verplicht om te wachten tot alles spullen binnen zijn. En voor de zoveelste keer dan vrij nemen of iets regelen dat er een monteur langs kan komen.
    Vanaf dag 1 zijn wij niet tevreden of de keuken en service.
    Hoop dat jullie met een betere oplossingen komen dan je wel gemeende excuses .

    Mvg Rohan
  4. Auteur
    Rohan1981
    Datum
    Wacht nog steeds op een oplossing!!
  5. Auteur
    Mandemakers Keukens
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Singh,

    Ik heb vernomen dat er weer contact met u opgenomen is door onze klantenservice. Hierbij zijn de situatie en het vervolg met betrekking tot de service met u doorgenomen en zijn hierover afspraken gemaakt. U hoort zo snel mogelijk weer van ons voor het plannen van de bezoekafspraak.

    Met vriendelijke groet,

    Twan Verlinden - Mandemakers Keukens

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rohan1981
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klacht is nog steeds niet opgelost!Ze zijn ermee bezig. Zodra ze meer weten en alle onderdelen van de keuken binnen zijn word ik gebeld . Ik hoop dan met een gepast oplossing .
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Mandemakers Keukens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen