Klacht Mandemakers Keukens: Ik voel me misleid.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 390033
Gebruiker
Kat
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een keuken gekocht van 23.000,- bij Mandemakers Barendrecht. Nota bene bij de manager. Ik heb een bon gekregen met alle onderdelen en een totaalprijs. Ik heb meerdere malen (4 keer minimaal) om een specificatie gevraagd zodat ik kan zien wat de apparaten en het werkblad hebben gekost. Tot op heden niet ontvangen en wordt steeds van kastje naar muur gestuurd. Ik zou door de manager worden teruggebeld maar dit is nooit gebeurd. Maandag is de keuken geplaatst en gaf de monteur aan dat zij niet kitten. Ik heb gebeld en mijn onvrede geuit. Ik zou worden teruggebeld, maar wederom nooit gebeurd. Van de monteur heb ik moeten vernemen dat hij alsnog gaat kitten omdat ze van Mandemakers hebben begrepen dat ik een klacht wilde indienen. Vervolgens gaf de monteur aan dat hij er niet van op de hoogte was dat er een druklade in moest. Hier moet hij dus voor terugkomen. Ik zou hierover worden gebeld. De spatrand is niet geleverd. De schouw om de afzuigkap is niet gemonteerd. De monteur gaf aan dat hij niet de juiste schroeven bij zich had. Inmiddels is het vrijdag en ik heb niks vernomen. Ik heb nimmer met zo’n klantonvriendelijk bedrijf te maken gehad. En dan nog de receptioniste die te hard roept of ze voor de zoveelste keer een wijzigingsformulier voor mij moet halen.

De oplossing

- Spatrand zsm leveren en monteren.
- Druklade zsm leveren en monteren.
- Schouw zsm monteren aangezien ik nu niet van mijn afzuigkap gebruiken kan maken.
- gespecificeerde factuur

2 reacties

  1. Auteur
    Mandemakers Keukens
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Tans,

    Een hele vervelende situatie dat uw keuken nog niet 100% geplaatst is! UW klacht hierover hebben we opgepakt en we komen hier begin volgende week bij u op terug om de openstaande zaken zo snel mogelik op te lossen.

    Met vriendelijke groet,

    Twan Verlinden - Mandemakers Keukens
  2. Auteur
    Kat
    Datum
    Bedankt voor de snelle reactie. Ik wacht het af.

    Mvg,

    K. Tans

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kat
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben gebeld dat ze eind oktober de afzuigkap en schouw kunnen monteren. Dit vind ik te laat aangezien ik dan door hun toedoen nog langere tijd zonder een afzuiger zit. Ik zou hierover worden teruggebeld. Ze willen niet aangeven hoeveel het werkblad, de kastjes en apparatuur afzonderlijk hebben gekost. Ze verwijzen me voor de zoveelste keer naar de oorspronkelijke factuur (waar voor alle onderdelen 1 bedrag genoemd wordt). Ik heb aangegeven hier niet mee akkoord te gaan. Ben erg teleurgesteld.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Mandemakers Keukens?