Klacht Mandemakers Keukens: keuken Mandemakers Keukens is waardeloos geplaatst - drama en bende

W. Mittendorp

Wat een waardeloos bedrijf is Mandemakers! Op dinsdag 10 december is mijn keuken door een waardeloze prutser van een monteur geplaatst. Klachten worden niet opgelost, er wordt niet gereageerd door de Klantenservice noch op telefoontjes noch op mails. Klachten zijn: lades kunnen niet open (foutief geplaatst), keuken en garage zijn een enorme bende achtergelaten door de monteur, plinten in de kamer en keuken zijn door monteur verwijderd en niet teruggeplaatst, foute kleur plint onder de hoge kasten, beschadiging ovendeur, etc etc. Monteur heeft over dit alles NIETS GEMELD. En van Mandemakers hoor je ook niets . Het is nu 3 dagen later.... Waardeloze service en dienstverlening!
Geen enkele communicatie en actie door #Mandemakers Keukens #Kremer Keuken Montage

Ik wil dat Mandemakers Keukens mij informeert wanneer en hoe ze de klachten en problemen gaan oplossen. Ik hoor niets! Er wordt niet gereageerd op mails en telefoontjes. Per mail met foto's heb ik hen geïnformeerd.

Mandemakers Keukens
    Beste mevrouw Mittendorp,

Het is zeer vervelend te vernemen dat er nog zaken in uw keuken zijn die niet correct zijn en het is uiteraard ons doel om deze naar tevredenheid op te lossen. Vanochtend hebben we u hierover alsnog kunnen spreken. We hebben afgesproken om maandag bij u langs komen om alles met u door te nemen om zo goed te kunnen bepalen wat er nodig is om uw keuken alsnog zo snel mogelijk voor u in orde te maken.

Twan Verlinden - Mandemakers Keukens

W. Mittendorp
Ik weet nog steeds niet wanneer - bijna 1 maand na montage van de keuken !!! - de problemen (lades onbruikbaar, stuc- en schilderwerk beschadigd, muurplinten verwijderd, oven onbruikbaar opgeleverd, inmiddels nu 4 dagen een inductiekookplaat die niet werkt, led verlichting niet geleverd, verkeerde kleur plint, klepperende klep van de afzuigkap, etc) worden opgelost. #Mandemakers waardeloze communicatie #waardeloze service en dienstverlening Een keuken die niet werkt want ik kan niet koken en ik kan de combi magnetron niet gebruiken. Wie betaalt mijn diner kosten? #Mandemakers? Zwaar teleurgesteld!!

Ook een klacht indienen over Mandemakers Keukens?