Opgelost door Mandemakers Keukens: Levertijd vier keer overschreden, maar klantenservice zegt dat wij annuleringskosten moeten betalen.

content Opgelost
Nushejan

Wij hebben Juni 2019 keukenkasten bestelt, eerste levertermijn was in Augustus, dan Oktober, dan December an de Termijn in Februari wordt door de leverancier gecancelt (nieuwe termijn end maart). Elke keer zijn er fouten gewest: kasten beschadigt, foute maaten, installeringsorder niet correct... Wij wellen de overeenkomst nu ontbinden, maar klantenservice zeggt dat wij annuleringskosten moeten betalen. Dat wellen wij niet. Wij wellen de geleverte kasten teruggeven (zij staan allemal op onse zolder) en onze geld terug.

Ik wil dat ze de ontbinding van de overeenkomst acepteeren (dat moet volgens artikel 6 van de algemene voorwarden), de kasten afhalen en onze geld terugbetalen.

Beste meneer/mevrouw,

Heel erg vervelend om te horen van u dat u niet tevreden bent. Uw klacht is opgepakt en we nemen hierover graag zo spoedig mogelijk contact met u op.

Beste meneer/mevrouw,

Inmiddels hebben we contact met u gehad over uw klacht en zijn we overeengekomen de koop inderdaad te ontbinden. Fijn dat we het naar uw tevredenheid kunnen oplossen.

Nushejan
We zijn overeengekommen, de overeenkomst te ontbinden. Zij wellen volgende week bellen om een afspraak te maken voor het afhalen van de kasten. Dank u wel!

Ook een klacht indienen over Mandemakers Keukens?