Klacht Mandemakers Keukens: na betaling en plaatsing keuken is het gebeurd mert de service, beloftes worden niet nagekomen

militaria4you

op 2 juli 2019 is de keuken geplaatst met een verkeerde koelkast, deze zou omgeruild worden, na meerdere mails, telefonische beloftes word er na het plaatsen niet meer gereageerd, teven hadden wij vragen over de afwerking, hier word ook niet op gereageerd

probleem oplossen en antwoord op onze vragen

Mandemakers Keukens
    Beste meneer/mevrouw, Aller eerst mijn excuses voor het ongemak. Het is absoluut nooit de bedoeling geweest om u dit gevoel te geven. Ik ga uw bericht intern overleggen waarna wij zo spoedig mogelijk contact met u op zullen nemen om de situatie met u te bespreken. Met vriendelijke groet, Jody Kerkhofs - Mandemakers Keukens
    militaria4you
    ik ben benieuwd, dit is inmiddels al meerdere keren beloofd
    Beste mevrouw,

Vanuit onze klantenservice heb ik begrepen dat er vanochtend met u contact opgenomen is en dat het vervolg met u besproken is. Goed om dat te kunnen vernemen.

militaria4you
    Tot op heden heeft er niemand contact opgenomen......
    militaria4you
    na 1 week reactie van de klantenservice ontvangen, benieuwd of ze er ook daadwerkelijk mee aan de slag gaan
    Beste mevrouw,

Inmiddels hebben we elkaar deze week nogmaals gesproken en zijn alle openstaande punten in behandeling genomen en worden zo snel mogelijk opgelost.

Jody Kerkhofs - Mandemakers Keukens

Ook een klacht indienen over Mandemakers Keukens?