Klacht Mandemakers Keukens: Scheur in werkblad van Topline ( composiet)

Alice

Het werkblad geplaatst in april 2014. In augustus 2015 scheur geconstateerd na terugkomst vakantie. 3x gemeld bij Mandemakers. Na 3e keer reactie van leverancier Topline. Meneer gaf aan dat de garantie 1 jaar betreft en dat we het moesten claimen bij de verzekering. Wij zijn van mening dat er een fout gemaakt is bij het plaatsen/ zagen van het werkblad en dat niet onze verzekering daarvoor bedoeld is. Zowel topline als Mandemakers keukens verschuilen zich achter de garantie van 1 jaar. Er is een medewerker van mandemakers geweest en van Topline. Beide medewerkers hebben alleen van buitenaf het werkblad bekeken en opgemeten. Wij hebben de uitgezaagde resten van het werkblad bewaard en zien duidelijk dat het werkblad schuin afgezaagd is. Wij hebben diverse keren Mandemakers gebeld en aangegeven dat we als consument met de rug tegen de muur staan en dat we niet akkoord . Als consument mag je er toch vanuit gaan dat een werkblad langer dan een jaar meegaat??

Dat Mandemakers en Topline gezamenlijk de kosten voor een nieuw werkblad voor hun rekening neemt. Keuken is nog geen 2 jaar oud.

Mandemakers Keukens
    Beste mevrouw Potze,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend dat er een scheur in uw werkblad is ontstaan. Ik ga er voor zorgen dat de situatie nogmaals besproken gaat worden en u hier spoedig een terugkoppeling over krijgt.

Matthijs - Webcare Mandemakers Keukens
    Mandemakers Keukens
    Beste mevrouw Potze,

Naar aanleiding van uw bericht heb ik de situatie nogmaals besproken. Ik wil u bij dezen berichten dat we bij het standpunt blijven welke eerder aan u gemeld is.

Zowel de leverancier als onze hoofdmonteur meldt dat de scheur, welke ontstaan is bij het spoeldeel, niet door foutieve productie of montage komt.
    Ik begrijp dat u teleurgesteld bent en u er inderdaad vanuit mag gaan dat een werkblad langer dan een jaar mee gaat, echter weten wij niet wat er het afgelopen jaar is gebeurd en kunnen de vervanging dan ook niet voor onze kosten nemen.

Zoals eerder aangegeven kunnen wij u een offerte toedoen voor een nieuw werkblad welke u wellicht bij uw verzekering kan indienen.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Matthijs - Webcare Mandemakers Keukens
    Alice
    In de eerdere beoordeling zijn de foto's van van de uitgezaagde delen niet besproken en beoordeeld! Er wordt een standpunt ingenomen op basis van incomplete/ onvolledige informatie. U steld dat het door eigenschuld zou zijn ontstaan. Ik heb echter bewijs in handen dat het door ondeugdelijk / wellicht ondeskundig uitzagen van het werkblad is ontstaan. Tijdens het uitzagen werd zelfs onze nieuw koelkast gebruikt als zaagtafel. Nogmaals... neem hierin uw verantwoording en los dit probleem op.
    Alice
    zeer ontevreden over de eenzijdige en onproffesionele afhandeling. Geen enkele reactie van Mandemakers en/of Topline. Klant staat met de rug tegen de muur! Eerdere reacties lezende is dit een houding die mandemakerseigen is. Ook het filiaal (Zwolle) waar de keuken gekocht is, wenst niet zijn klant te helpen! Wel een dure keuken verkopen maar geen service willen verlenen! Slechte zaak voor de keukenbranche. Zullen helaas andere wegen moeten bewandelen om in het gelijk gesteld te worden.

Alice

Ook een klacht indienen over Mandemakers Keukens?