Klacht Mandemakers Keukens: Slechte kwaliteit geleverde keuken

Kuiper74

Wij hebben bij Mandemakers een keuken van ruim €24.000,- gekocht, in november 2017 geïnstalleerd, en vanaf dat moment hebben we alleen maar gezeur. De binnenkant van het pannenkastje is stuk, de vriezer sluit niet goed, de vaatwasser had problemen, de plinten onderop waren ze vergeten bij het installeren, en nu is de cooker weer lek.... en iedere keer komt er een monteur die weer iets fixt en iedere keer moeten we een paar weken later weer bellen voor iets dat niet functioneert. De klantenservice is vriendelijk maar je hebt er niks aan want alweer zit je thuis de hele ochtend of middag te wachten tot de monteur komt om vervolgens niks echt op te lossen. Verder hebben we een best prijzige magnetron gekregen waar de tijd niet eens zichtbaar op is, ook niet in te stellen voor zover wij en de monteurs weten. Alles bij elkaar dachten we een super keuken besteld te hebben (je verwacht toch kwaliteit bij Mandemakers en voor dat geld...) maar zijn we uiteindelijk zeer ontevreden over de geleverde keuken.

Ondertussen zijn we er zo klaar mee dat we bijna zoiets hebben van ‘haal alles er maar weer uit en zet maar een nieuwe neer’ maar dat is misschien wat rigoureus. We willen gewoon graag van onze keuken genieten en niet steeds iets kapot hebben. Dus kom hierheen en regel alles goed.

Beste meneer/mevrouw Kuiper,

Heel erg vervelend dat er een aantal bezoeken nodig zijn geweest in verband met uw keuken, dat begrijpen wij. Uw klacht hebben we voor u opgepakt en er wordt hierover zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Beste meneer/mevrouw Kuiper,

Vanuit onze klantenservice is er voor aanstaande maandag 11 juni een afspraak gemaakt. Hierbij wordt tevens naar de overige zaken gekeken voor u.

Beste Twan,

De monteur is weer geweest, lekkage is verholpen, helaas had hij geen blad mee voor op de bodem van het kastje dus dat wordt als het goed is later geleverd.
    We zijn echter nog steeds niet tevreden want de vaatwasser, die ook door de monteur is nagekeken, popt nog steeds niet open als ie klaar is (zoals de bedoeling is) en zoals ie eerst ook altijd deed. De monteur dacht dat het aan de verzakking van de deur lag (hoe is dat ook mogelijk??) en heeft de deur weer wat recht gezet. Toen deed de vaatwasser het inderdaad weer een paar keer maar nu, na drie dagen, is het probleem gewoon weer terug. De vraag is bovendien wat er dan over een maand ofzo weer stuk gaat want tot nu toe is er elke keer wat.....we krijgen steeds heel fijn een monteur die het probleem van dat moment oplost en een paar weken later is er weer iets anders wat niet klopt. We hebben nu van de klantenservice al twee keer een monteur langs gestuurd gekregen die zogezegd ‘kwaliteitscontrole’ zou kunnen doen, alles wat we daar van gemerkt hebben is dat ze de kastjes extra hebben vast geschroefd..... kort samengevat zijn we nog steeds niet blij als het om de kwaliteit van onze keuken gaat.

Hartelijke groet,
    Fam. Kuiper
    Beste meneer/mevrouw Kuiper,

Heel spijtig om dit te horen. Ik sluit dit wederom intern kort en zorg dat er hierover met spoed weer contact met u opgenomen wordt.

Beste meneer/mevrouw Kuiper,

Onze klantenservice heeft u telefonisch niet kunnen bereiken en u een mail gestuurd. Kunt u aangeven of u deze ontvangen heeft alstublieft?

Kuiper74
Nog niets, hopelijk reactie op ons verstuurde mailtje.

Ook een klacht indienen over Mandemakers Keukens?