Opgelost door Mandemakers Keukens: Wij wachten al vier maanden op de plaatsing een nieuw en betaald barblad.

content Opgelost
Gans

In juni is door Nieuwenhuis keukens uit Deventer, onderdeel van de Mandemakersgroep, een nieuwe keuken geplaatst. Bij plaatsing bleek dat een barblad onjuist was ingemeten en niet kan worden geplaatst. Ter plekke heeft de monteur gebeld met M. en met de juiste maten een nieuw barblad besteld. Ondanks herhaald contact met Nieuwenhuis, die onze vraag wanneer het juiste blad geplaatst zou worden wel keurig doorspeelde naar Kaatsheuvel, blijft het vanuit daar oorverdovend stil. Wij weten niet eens of het blad met de juiste maten besteld is, al gemaakt is of wanneer het geplaatst zal worden.

BInnen een week laat weten wanneer het blad geplaatst wordt.
Binnen een maand plaatsing van het juiste blad.

Mandemakers Keukens
    Beste meneer/mevrouw van t Net,

Daar het een keuken van een andere firma betreft kan ik u hier helaas niet mee van dienst zijn. Ik verzoek u vriendelijk zicht te richten tot de firma Nieuwenhuis Keukens.

Inge Vermeulen - Mandemakers Keukens

Gans
De klacht hoorde thuis bij Nieuwenhuijs keukens. We hebben de klacht doorgestuurd en het wordt opgelost.

Ook een klacht indienen over Mandemakers Keukens?