Opgelost door Mandemakers Keukens: Wij wachten al vier maanden op de plaatsing een nieuw en betaald barblad.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 490115
Gebruiker
Gans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In juni is door Nieuwenhuis keukens uit Deventer, onderdeel van de Mandemakersgroep, een nieuwe keuken geplaatst. Bij plaatsing bleek dat een barblad onjuist was ingemeten en niet kan worden geplaatst. Ter plekke heeft de monteur gebeld met M. en met de juiste maten een nieuw barblad besteld. Ondanks herhaald contact met Nieuwenhuis, die onze vraag wanneer het juiste blad geplaatst zou worden wel keurig doorspeelde naar Kaatsheuvel, blijft het vanuit daar oorverdovend stil. Wij weten niet eens of het blad met de juiste maten besteld is, al gemaakt is of wanneer het geplaatst zal worden.

De oplossing

BInnen een week laat weten wanneer het blad geplaatst wordt.
Binnen een maand plaatsing van het juiste blad.

1 reactie

  1. Auteur
    Mandemakers Keukens
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw van t Net,

    Daar het een keuken van een andere firma betreft kan ik u hier helaas niet mee van dienst zijn. Ik verzoek u vriendelijk zicht te richten tot de firma Nieuwenhuis Keukens.

    Met vriendelijke groet,

    Inge Vermeulen - Mandemakers Keukens

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gans
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht hoorde thuis bij Nieuwenhuijs keukens. We hebben de klacht doorgestuurd en het wordt opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Mandemakers Keukens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen