Klacht Mango Mobility: Mango is Manco

Tigraopa

Mango is eerder manco. De service is rond uit slecht. Ik heb een lion 4 die nog geen drie maanden oud is en ze zijn al twee keer geweest. Bij aanschaf met opties als windscherm,kilometerteller en zwaardere accu’s om zo’n 70 km mee te kunnen rijden. Geleverd eind juni 2019 de eerste probleem kilometerteller doet het niet. Zelf opnieuw programmeren maar nada. Bellen na een week monteur langs. Sensor verkeerd geplaatst en verkeer afgesteld. Ik kon amper 50 km rijden dan accu’s leeg. In het gebruik werd de afstand steeds korter en korter. Weer bellen accu’s langer onder lading houden. Vreemd voor gel accu’s maar oké . Twee dagen laten laden. Resultaat nul. Op een gegeven moment kon ik nog maar 13 km rijden accu’s leeg. Bellen volgende week komt monteur baallen. Ben totaal afhankelijk van mijn scootmobiel. Monteur komt langs niets gevonden ik ???. Zegt als hij het blijft doen gelijk bellen. Ga shoppen op de terug weg pieppiep accu’s leeg no geen 13 km mee gereden. Thuis gekomen gelijk gebeld. Antwoord u wordt vandaag of morgen terug gebeld. Vandaag niet dus vrijdag mango beld. We komen volgende week donderdag dus de 26 september. Ik gelijk onder geen enkele voorwaarde ben afhankelijk van dat ding. Ik bel u terug. Na tien minuten het wordt dinsdag de 24e niet blij maar oké. Weet u wat die accu’s kosten 359 euro per stuk. Sorry dit is garantie. Even wachten Oja ik zie het. Wat een service van niks. Je betaald duur genoeg voor deze scootmobiel en verder bekijk het maar. Ik zal mango ook nooit aanraden helemaal wetende dat ze bij de gehandicapten register staan. Waar ik tevens ook de klacht heb gemeld.

Hun woord houden van 24 uur service 7 bij 7 dagen. En niet na een week.

Mango Mobility
    Bedankt voor uw melding. Naar aanleiding van dit bericht wordt er spoedig contact met de klant opgenomen en zullen de accu's vervangen worden onder garantie.

Ook een klacht indienen over Mango Mobility?