Opgelost door Mango Mobility: Max Mobiel weigert verder te rijden

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 407107
Gebruiker
Lodewijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De door mij bij Mango Mobility gekochte Max Mobiel vertoont voortdurend gebreken. Vooral de accu laat ons in de steek. Na een piep signaal stopt de Max mobiel. De meter geeft dan nog 50% aan.Door Mango Mobility wordt hier niet adequaat op gereageerd

De oplossing

Een onderzoek instellen naar de capaciteit van de accu en de aanwijzing van de meter die de laadtoestand aan geeft

1 reactie

  1. Auteur
    Mango Mobility
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Lasschuijt,
    U heeft vandaag contact gehad met de klantenservice en n.a.v. uw verzoek zal er een afspraak worden gemaakt om naar uw Max Mobiel te kijken. Dit is direct met u gecommuniceerd en wij gaan er dan ook van uit dat het bovenstaande op een misverstand berust.
    Met vriendelijke groet, Mango Mobility

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lodewijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er zal door Mango Mobility een onderzoek worden ingesteld.Er is inmiddels contact geweest en de klacht is opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Mango Mobility?