Opgelost door Mango Mobility: Slechte Service

Scootrijdster

De service van Mango is verreweg goed te noemen. Ik heb een Bobby Carbon de Luxe. a 2000€. Ik zag op Radar van de week de klacht van die mijnheer. Ik gebruik hem voor kleine stukjes. Eerverleden jaar had ik een lekke band ging de volgende dag op vakantie, er moest een nieuw binnenbandje in deze had de anwb nietbij de hand. Gebeld naar de service om te vragen of zij er een hadden, die hadden zij, mijn zoon wilde ff naar Weesp rijden om deze er omheen te laten doen, zij weigerde dat want daar was geen tijd voor. Schande‼️‼️ Nu ga ik revalideren in Spanje a.s maandag, heb 4 weken van tevoren een afspraak gemaakt voor een servicebeurd, hij loopt aan, stuur gaat niet meer terug, batterij doormeten enz. Deze afspraak is 3 keer verzet door mango, vanmiddag zouden zij komen, vanochtend afgezegd door Mango want chauffeur red het niet‼️ Heel erg slecht. En dan te bedenken dat een servicebeurd een dikke 65€ voorrijkosten en dan nog het uurtarief a 60€ per half uur. Ik voel mij flink belazerd! En inderdaad als er een klacht is krijg je altijd het antwoord bandjes oppompen. Volgens andere leveranciers is dit lariekoek!

Betere service leveren en afspraken nakomen!
Vanochtend, zondag dus, gebeld door Michael Matthee Manager Operations van Mango Mobility of het goed was vandaag de scoot een servicebeurt te geven, hoe blij werd ik hiervan. Morgen met een gerust gevoel naar Spanje mijn revalidatietraject in. Mango Mobility in mijn ogen hebben jullie een zeer goede beurt gemaakt. Kosteloos!! Chapeau!! Dank je wel Michael.

Mango Mobility
    Geachte mevrouw Wunnink,
    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij doen er alles aan om onze klanten zo goed als mogelijk van dienst te zijn. Helaas kan het soms voorkomen dat een dag van een monteur niet loopt zoals gepland. In uw geval kunnen wij het ons heel goed voorstellen dat dit niet goed uitkomt, maar kunt u uiteraard van ons aannemen dat dit niet onze bedoeling geweest is. Aankomende week zal één van de klantenservice medewerkers contact met u zoeken om een nieuwe afspraak te maken. Ter compensatie bieden wij u aan om de gevraagde servicebeurt kosteloos uit te voeren. Ik hoop dat wij van u weer een tevreden klant kunnen maken!
    Met vriendelijke groet, Mango Mobility

Ook een klacht indienen over Mango Mobility?