Klacht Mango Slim: Na het bestellen van een proefpakket ontvang je ongewenst een een abonnement.

Klachtnummer
# 71454
Gebruiker
Eldi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het bestellen van een proefpakket ontvang je ongewenst een een abonnement. Ik wil dit graag stopzetten en mijn geld terug ontvangen, ik kan alleen helaas op geen enkele manier contact krijgen met dit bedrijf.

De oplossing

Graag zou ik 2x 24.90 euro van een ongewenst maandabonnement terug gestort zien, en het abonnement stopzetten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mango Slim hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mango Slim?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen