Klacht Mango Slim: Niets besteld, toch aanmaningen (geen facturen)

Klachtnummer
# 145944
Gebruiker
ietje61
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via email ontving ik een tweetal aanmaningen. Bij dit bedrijf heb ik nooit iets besteld, ik ken het bedrijf niet eens. Ook is er niets geleverd. Inmiddels liggen er aanmaningen voor 4 facturen die ik nooit heb gehad, dit in verband met Mangoslim maandpakket. Dit lijkt erop alsof ik een soort van abonnement heb.
In de geschiedenis van mijn laptop komt deze site ook niet voor in de periode waarin de bestelling gedaan zou zijn. Dit alles heb ik 2x via email gemeld.
Binnenkort komt het incassobureau, laat maar komen ik ben niet bang.

De oplossing

Stoppen met versturen van onterechte aanmaningen, indien van toepassing: mij uitschrijven als klant.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mango Slim hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mango Slim?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen