Klacht Mango Slim: Ongevraagd pakketjes Mangoslim ontvangen. Afgeschreven van bankrekening.

Klachtnummer
# 64280
Gebruiker
Pita
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na 1 proefpakketje krijg ik steeds (nu al 4 x) een nieuw pakketje MANGOSLIM thuisgestuurd. Vervolgens wordt het bedrag van mijn bankrekening afgeschreven. Deze maand zelfs 2 x. Hier heb ik niet om gevraagd en zeker geen toestemming voor gegeven!!! wat moet ik doen?

De oplossing

Ik wil NU van het contract af. Mijn geld krijg ik toch niet meer terug, maar ik wil dat het toesturen van deze producten vanaf heden stopgezet wordt!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mango Slim hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mango Slim?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen