Klacht Mango Slim: Ongewenst pakketjes ontvangen, geld van rekening gehaald. .

AnneMoby

Ongevraagd kreeg ik ineens een proefpakketten van mango slim.
Twee dagen later kreeg ik 4 pakketjes tegelijk. Gebeld naar mango slim. Ik zou alles terug sturen en het geld storneren. Men zou mij uit het systeem halen en dan was het opgelost.
Alles netjes terug gestuurd. Mijn gegevens in een brief bij in de envelop gedaan en op de achterkant vermeld.
Diezelfde week ontvang ik weer pakketjes van mango slim. Plus was er weer geld van mijn rekening gehaald.
Ze gaven aan dat het kwam door een fout in hun systeem en dat ze het zouden oplossen. En echt ik zou niets meer van hen ontvangen. Het geld kon ik gewoon storneren.
Ik bleef echter mails van hen ontvangen met betalingsherinneringen. Diverse malen via de mail contact gehad. In de laatste mail stond dat men mij uit het systeem zou halen als men mij pakket had ontvangen. Betalingsherinneringen kon ik als niet verzonden beschouwen. Nu krijg ik ineens een brief van de deurwaarder van hen.
Zeer onvriendelijk en hondsbrutaal allemaal.

duidelijke brief waarin staat dat mango slim , café slim, pure products geen geld meer van mij krijgt.
Geen deurwaarders mer via brief of aan de deur.
Lukt dit niet om via de normale, fatsoenlijke weg op te lossen dan schuw ik niet om de media te zoeken en een aanklacht in te dienen tegen mango slim, café slim, pure products en onder welke naam ze nog meer bekend staan.
Vertrouw er echter op dat het zover niet hoeft te komen.

Wij vinden dat Mango Slim hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mango Slim?