Klacht Mango Slim: proefpakket

Klachtnummer
# 106099
Gebruiker
Sjef
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Proefpakket mango slim aangevraagd, maar na een uur bedacht dat ik dit liever niet wilde. Een mail gestuurd naar het bedrijf en men meldde dat de order al geplaatst was. Men zou geen verdere zendingen sturen.
De portokosten van 8,95 heeft men afgeschreven. In plaats van het proefpakket heeft men een zakje fruitpillen zgn vitaslim opgestuurd.

De oplossing

portokosten retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mango Slim hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mango Slim?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen