Klacht Mango Slim: Stop zetten zendingen toesturen en afboeken van mijn rekening

Klachtnummer
# 54712
Gebruiker
E. Lohn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb de afgeboekte bedragen storneert, heb het product tel. opgezegd, wat mij ook tel. bevestigd werd, maar ergens komt het niet helemaal goed over, het gaat maar door, ik moest door Mango Slim afvallen, en door Vita Slim Booster kracht opdoen, onzin, het enige effect wat er bij mij optrad, is, dat mijn suikerspiegel in het bloed enorm steeg, waardoor ik met de genoemde producten onmiddellijk stopte, en mijn suikerspiegel weer normaal werd.
Wildt U aub een antwoord nr sturen zodat ik deze 2 pakjes kan terugsturen,want ik wil ze niet hebben,mag ze niet gebruiken!!!Die eerste pillen die jullie stuurden hielpen ook voor geen meter,ik heb de laatste 2 afschrijvingen gestorneerd en blijf dat doen als u het weer doet

De oplossing

Stop zetten van zendingen toesturen en het afboeken van mijn rekening
Wildt U aub een antwoord nr sturen zodat ik deze 2 pakjes kan terugsturen,want ik wil ze niet hebben,mag ze niet gebruiken!!!Die eerste pillen die jullie stuurden hielpen ook voor geen meter,ik heb de laatste 2 afschrijvingen gestorneerd en blijf dat doen als u het weer doet

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mango Slim hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mango Slim?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen