Klacht Mango: Geen contact en geen geld teruggekregen

Klachtnummer
# 457848
Gebruiker
Es47
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bijna 7 weken geleden een deel van mijn bestelde order teruggestuurd. Volgens de track-n-trace is het op 14 mei ontvangen door Mango. Ik heb echter nog steeds het geld niet teruggekregen. Een aantal keer gemaild, waarop niet wordt geantwoord. Ja, 1 keer........maar die algemene mail verwees mijn naar hoe ik kon betalen. Dat was het probleem niet, dat hád ik gedaan toen ik bestelde.

De oplossing

Ik wil graag een reactie, en mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mango hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mango?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen