Klacht Mango: geen garantie op kleding?

Klachtnummer
# 93374
Gebruiker
Cathleen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een wit shirtje met een gespje bij de mango gekocht. Maar toen ik het een paar dagen na de aankoop aan wilde doen, bleek hij al kapot te zijn! Doordat ik op vakantie ging had ik geen tijd om het terug te brengen. Ongeveer 3-4 weken na de aankoopdatum ben ik terug gegaan naar de mango om het shirtje terug te brengen. Zij wilde het niet terug nemen omdat niet binnen twee weken terug was gebracht en er geen prijskaartje aan hing. Zij gaf aan dat er op geen van de producten die zij verkopen garantie wordt gegeven na die twee weken. Ik was een beetje verbijsterd toen ik dat te horen kreeg. Ik vind de mango een leuke winkel, maar door de slechte kwaliteit en service zal ik hier niet snel terug komen...

De oplossing

Aankoop bedrag terug krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mango hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mango?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen