Wij vinden dat Mango hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Mango: Geen retourbedrag ontvangen en geen contact te krijgen
Details
Klacht
Geen retourbedrag ontvangen na retourzending en geen contact met klantenservice te krijgen. Meerdere malen geprobeerd, via contactformulier en teledonisch. Ik heb een bevestiging van post nl dat de retourzending is afgeleverd. Geen mail ontvangen, ook niet in spambox. Ik wacht nu al 18 dagen op een reactie. Blijf hey proberen. Gaat om bedrag van 150 euro.Gewenste oplossing
Ik wil dat ze met spoed contact met me o p nemen en het retourbedrag overmaken op mijn rekening.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.