Klacht Mango: Geen retourbedrag ontvangen en geen contact te krijgen

Klachtnummer
# 625458
Gebruiker
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geen retourbedrag ontvangen na retourzending en geen contact met klantenservice te krijgen. Meerdere malen geprobeerd, via contactformulier en teledonisch. Ik heb een bevestiging van post nl dat de retourzending is afgeleverd. Geen mail ontvangen, ook niet in spambox. Ik wacht nu al 18 dagen op een reactie. Blijf hey proberen. Gaat om bedrag van 150 euro.

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze met spoed contact met me o p nemen en het retourbedrag overmaken op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mango hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mango?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen