Klacht Mango: Ik wil dat Mango mij een bedrag van 4 euro betaald.

Klachtnummer
# 370725
Gebruiker
Waanzin#1206
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 10 juni jl. bij Mango Kalverstraat 35 een broek met het prijskaartje 35,99 euro gekocht. Thuis ontdekte ik dat ik 39,99 euro had betaald. Vandaag ben ik naar Mango geweest met het verhaal dat ik 4 euro te veel had betaald. Ik vertelde de Engelstalige medewerkster (die haar naam niet wilde zeggen) dat je in Nederland de prijs betaald die op het kaartje staat. Ze zei dat het de policy van de company was dat het bedrag dat gescand wordt, moet worden betaald. Ik zou volgens haar het prijskaartje er zelf op geplakt kunnen hebben. Wat ze overigens niet geloofde. Ik ben van mening dat Mango mij 4 euro moet betalen. Ik ga ervan uit dat Mango dat alsnog doet.

De oplossing

4 euro storten op rekeningnummer NL04INGB0005073824

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mango hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?