Klacht Mango: klacht over een jas

Klachtnummer
# 45842
Gebruiker
misz_youssra@hotmail.com
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had vorige week een jas gehaald bij de mango in Utrecht, Oude gracht . er was geen prijskaartje aangehecht dus ik vroeg voor de zekerheid bij de aankoop van de jas of het terug mag zonder prijskaartje waarbij de vrouw achter de kassa antwoordde ja tuurlijk. Na een week twijfelde ik en ik wou de jas terug brengen. vandaag was ik speciaal naar de stad gegaan om de jas terug te brengen. Want ik had geen tijd deze week. aangekomen bij de mango kreeg ik te horen dat zonder prijskaartje de jas niet terug mag en dat ik moest terug komen wanneer de manager er was. Ik was heel pissig hierover. het is mijn probleem niet dat de manager er niet is!! Ik vind dit niet kunnen!!! lekkere personeel waarom sta je achter de kassa als je niet eens weet hoe je een jas moet terug nemen zonder prijskaartje. er zit altijd wel een code aan de jas gehecht.

De oplossing

doe wat aan de personeel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mango hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties