Klacht Mango: MANGO SHIPMENT NOT DELIEVERD AND HARRASMENT FOR THE CORRECTION OF DELIVERY

Klachtnummer
# 655838
Gebruiker
Indrani
Datum
0 reacties

Details

Klacht

We ordered a worth of 400 Euros into Mango.nl. Now, Mango's partner shipping company has returned the order to Mango head office instead of delivering to us with a reason that "its a wrong address" . This reason is completely wrong . The correct address is updated into the system since last 2 year. We already got delivery into this address previously. Mango is mis-guiding us with incorrect tracking number for shipping . I think its a complete racket to harras people and I have read now lots of complaint reviews for Mango into internet. Any way, I want my parcels to be delivered into Mango Eindhoven centrum at least and then I am done. I can not take the refund because it was ordered from the e-cards.

I need my orders to be delivered ASAP.
Thanks

Gewenste oplossing

I need these 3 online Mango orders to be delivered to Mango shop at Eindhoven centrum.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mango hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mango?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen