Klacht Mango: Niet kosteloos retourneren!? (Geen antwoordnummer)

Klachtnummer
# 174883
Gebruiker
Kimberleykothen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb twee weken terug 2 jurken besteld op www.mango.com. Een van de jurken was je klein dus die wilde ik graag retourneren. Bij de bestelling was een retourstikker geleverd, dus deze heb ik gebruikt om de jurk mee terug te sturen. Ik ben naar de Primera gegaan en eenmaal daar kwam ik erachter dat ik 6,95 verzendkosten moest betalen. Uit blinde paniek heb ik dat maar gedaan (ik had haast en moest naar mijn werk).

Uiteraard was ik stond ik perplex: allereerst omdat nergens duidelijk stond vermeld dat de Mango geen antwoordnummer heeft en daarbij dat ik überhaupt verzendkosten moet betalen voor een bestelling die ik notabene ONLINE heb besteld.

Een van de telefonistes van Mango vertelde mij dat ik pech had en dat ik de jurk kosteloos naar de winkel had kunnen brengen. Dit is natuurlijk te gek voor woorden aangezien het vanzelfsprekend moet zijn dat men een bestelling die online besteld is ook kosteloos moet kunnen retourneren.

Gewenste oplossing

Graag zou ik de 6,95 verzendkosten vergoed willen krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mango hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mango?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen