Klacht Mango: pakketje niet ontvangen.

Klachtnummer
# 111683
Gebruiker
sara
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 17 mei een bestelling gedaan bijmsngooutlet. Volgende dag 18 mei krijg ik een mail van mango dat het pakketje onderweg is. Na een week wachten heb ik contact opgenomen met mango. Zij hebben aangegevendat mijn pakket al is verstuurd en dat het bij dhl ligt. .ik gebeld naar dhl zij hebben aangegeven dat ze niks hebben ontvangen en dat het misschien nog onderweg. Ik heb nog een hslf wek gewacht toen contact opgenomen.met dhl. Die zeiden dat het pakket inderdaad bij hun is aamgemeld maar dat ze nog geenpakketje hebben ontvangen dus moey mango weer bellen. Heb mango gebelt en na lang zoeken werd mij verteld dat ze mijn pakketje kwijt zijn In spanje En dat ze zitten na te denkrn of ze mij geld tetug storten of Alsnog mijn kleding krijgen. Ik eiste mijn geld terug maar dat deden ze niet zomaar wamt hoofdkantoor moest beslissen. dus mijn pakket is kwijt en ik kring mij geld ook niet terug. Echt schandalig !!!!!

De oplossing

Mijn bestelling alsnog ktijgen. Of geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mango hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mango?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen