Klacht Mango: Personeel

# 19747
Anoniem

Om 17:25 ongeveer liepen mijn vriendin en ik de Mango binnen in Groningen. Na veel kleren uitgezocht te hebben om te passen benaderde een medewerkster mij om 17:42 met de meededeling: 'Je kan niet meer passen hoor.' Ik, verontwaardigd, vraag hoe laat het dan is, waarop zij antwoord dat zij altijd om tien voor zes dichtgaan met de pashokjes. Dus ik vraag of ik echt niet kan passen (want ik heb al 15 minuten lang over de hele winkel gedaan), zegt ze nee. Ik, niet wetend wat ik met al die kleren moet doen, vraag aan haar of ik de kleren aan haar moet geven. Waarna zij eerst een tijdje nonchalant stil bleef en toen ik 't nog een keer vroeg uiteindelijk m'n kleren met een chagerijnig gezicht aanpakte. Me vriendin gaf ook haar kleren. Lopen we terug, zeg ik tegen de medewerkster dat ze dat wel even eerder had mogen zeggen. Zij: Ja eh, we zijn al vanaf half 10 open hoor. Ik vertel haar dat het opbouwend is, aangezien ik best veel tijd besteed aan het uitzoeken van die kleren en anders eerder was gestopt om te passen. Ik was redelijk gefrustreerd aangezien die tijd dus voor niks is geweest, maar ik bleef nog vriendelijk. Met een arrogant hoofd keek ze me aan dat het er in iedergeval niks boeide wat ik zei, lachend keek ze naar haar collega. Het was de blonde vrouw met een beetje een punk kapsel, een beetje gezet. Ik vond het echt belachelijk om zo behandeld te worden in een winkel.

Wij vinden dat Mango hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mango?