Klacht Mango: Producten verdwenen uit geplaatste en betaalde order

efranken

10 dagen geleden heb ik een bestelling geplaatst op mango.com en betaald via iDeal. Nu ontvang ik een mailbericht dat helaas een product niet geleverd kan worden. Deze mail is echter leeg, dus vreemd... wat gaat er niet komen dan?
Na inloggen op de website, zie ik dat ineens nog maar 3 producten in mijn order staan. Na wat gespeur in mijn mail, vind ik terug dat ik 8 dingen besteld had (!!). Ik vind het zeer vervelend dat er 5 producten niet komen, maar vooral dat deze gewoon uit mijn order gedelete zijn. Nu lijkt het net alsof ik het nooit besteld heb. Dit voelt erg naar. Ook de bedragen zijn aangepast, nu is het onduidelijk dat ik meer betaald heb en hoeveel ik terug zal (moet) krijgen. Mijn vertrouwen in deze webshop is weg.

Ook vind ik het slecht dat ik niet kan vinden waar ik de klacht bij Mango kan indien via de website. Vandaar mijn klacht hier.

Men moet deze communicatie verbeteren. De mail met niet te leveren producten moet op zijn minst volledig zijn m.b.t. de producten die jullie niet gaan leveren, als ook de bedragen. Ook moet men tijdiger aangeven dat een product niet leverbaar is dan pas na 10 dagen.

Wij vinden dat Mango hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mango?