Klacht Mango: Slechte service

BMG

Ik had een broek gezien in de etalage van mango in Heerlen.Deze was niet meer in de winkel alleen in de etalage.helaas kon ik de broek niet passen én e.v.t kopen.ik moest echter wachten tot ze het uit de etalage hebben gehaald.Dit vindt ik geen service naar de klanten toe.Daarbij wordt ik een week later gebeld dat ik de broek alsnog kan komen halen,maar de broek verkeerd in beschadigde staat,omdat deze is vastgemaakt heeft de broek gaatjes opgelopen in de stof.dit is ook zeer slecht om zo de producten af te leveren.Daarbij moet ik het morgen ophalen.dit is zo slecht want ik woon in sittard en ik ben ook ondernemer,kan niet zo gelijk weg uit mijn bedrijf.ik kon gelijk de broek meenemen toen ik daar was.Dat heb ik ook aangegeven.Dit is zo omslachtig en geen service naar klanten toe.

Dat de service veel beter moet kwaliteit als je weet met het vast maken dat beschadigingen kunnen oplopen.dat klanten die niet indezelfde stad wonen,en iets willen kopen,niet extra terug laten komen,als het op dat moment mogelijk is.
En vriendelijke geholpen willen worden.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.