Klacht Mango: winterjas laat veren los

Klachtnummer
# 147087
Gebruiker
jiska
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 4 weken geleden een jas gekocht van de Mango bij de V&D. Een tijd daarna werd het faillissement bekend gemaakt van V&D. Sinds 1 week laat mijn jas alleen maar veren los op mijn kleding. Als ik mijn jas uittrek dan moet ik eerst mijn kleding ontdoen van al die kleine donsveertjes. Ik ben terug gegaan naar de V&D afdeling Mango. Ze nemen mijn jas niet meer retour vanwege het faillissement. Ik krijg geen geld terug en ook geen tegoedbon. Ze hebben ook geen winterjassen meer in de aanbieding. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Ik heb een jas aangeschaft van 100 euro en nu kan ik de jas na 4 weken niet eens aan vanwege de veren die loskomen. En de winkel waar ik het heb aangeschaft kan me niet helpen.

De oplossing

Ik wil graag of geld terug of een andere jas kunnen uitzoeken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mango hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mango?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen