Klacht Manowoods.nl: Bedrog
Details
Klacht
In mei vorig jaar een bed besteld. Levertijd zou 6 weken zijn. Excuus na excuus ... Belofte na belofte... maar niet nakomen. Ik ging er al van uit dat het bed niet meer zou komen. Uiteindelijk in september (na herhaaldelijk contact opnemen met het bedrag) het bed geleverd maar volledig beschadigd (3 van de 4 delen waren niet bruikbaar). Hij gaf dit zelf aan nadat het bed geleverd was maar zou na 2 weken een nieuw leveren. Opnieuw excuus na excuus... totdat er volledige radiostilte was. We zitten nu met een beschadigd bed waarvoor we (te) veel geld hebben betaald. Nog nooit zo'n onprofessionele houding meegemaakt bij een aankoop. Het gaat hier in mijn ogen echt over bewust bedrog.Gewenste oplossing
Een nieuw onbeschadigd bed of geld terugDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.