Klacht Manowoods.nl: De hoogslaper die we bestelden en betaalden in mei 2022 is nog steeds niet geleverd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 620029
Gebruiker
Liselot W
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij bestelden en betaalden een hoogslaper voor onze dochter op 12 mei 2022. Op herhaaldelijke mails, telefoons en een aangetekend schrijven mochten wij geen enkele reactie ontvangen. Het bed heeft een waarde van 849 euro en is volledig betaald via online betaling.

Gewenste oplossing

Ons geld teruggeven of ons bed leveren binnen uiterlijk 4 weken.
Geboden oplossing
Er is geen enkele reactie gekomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Liselot W
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Manowoods.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen