Klacht Manshanden: Grasmaaier murray breekt steeds snaar .

Klachtnummer
# 197496
Gebruiker
Jawi
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Snaar van grasmaaier breekt al voor derde keer. Laatste keer belt mijn zoon met bedrijf gaan fabriek bellen wordt gezegd, kom terug van vakantie bel naar manshanden en deze zegt nooit gebeld te zijn door mijn zoon. Zeer slechte ervaring met nieuwe machine met 2 jaar garantie, schijnbaar tot de deur. Voor 2850 euro verwacht je wel garantie.
Halen dat doen ze niet je moet hem brengen. Vermulgen is ook geen goed idee vogens manshanden maar verkoopt hem wel als vermulger.
Heb hem nu laten maken bij een erkende reparateur, had geen goed woord over levering.
Zo uit de doos afleveren, niet afgesteld, snaar wordt door midden gesneden.
Al met al 428 euro verder is het opgelost. Ik vind dit onverteer baar voor garantie enz.
Heb dus ook geen goed woord over manshanden.

Gewenste oplossing

Geld terug en excuus voor de ellende.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Manshanden hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Manshanden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen