Klacht Mantel fietsen: Liegt klant voor

Klachtnummer
# 358457
Gebruiker
K. Sarelse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

DE KLACHT
Mantel liegt zijn klanten voor. Bij aankoop gevraagd of retourneren fietsen gratis zou zijn. De medewerker zei duidelijk dat retourneren fietsen gratis is. Bij retourneren fietsen moest opeens 90 euro worden betaald. Mijn vriendin was getuige dat de medewerker zei dat retourneren van fiets gratis was. De medewerker wist opeens van niks en omdat ik niks hiervan op papier had was ik verplicht 90 euro te betalen. Dit is echt beneden alle peil. medewerkers geven onjuiste informatie en klant is de dupe hiervan ongelooflijke hufterige manier om met klanten om te gaan

De oplossing

90 euro retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mantel fietsen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mantel fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen