Klacht Mantel.com: Voor een juiste retourzending wordt gevraagd een artikel te bestellen en direct retour te sturen.

Klachtnummer
# 571704
Gebruiker
Bob
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een bundel van 5 binnenbandjes van een wielrenfiets gekocht. Dit blijkt niet de juiste maat te zijn. Een van de bandjes heft echter geen doosje meer. Ik heb er daarom slechts 4 kunnen retourneren.
Ik heb Mantel gevraagd om de 4 bandjes terug te nemen. Dat krijgt men administratief niet geregeld. Mij wordt gevraagd om een los bandje te bestellen, en deze direct retour te sturen. Dat kan men het administratief wel regelen. Dat leek me erg omslachtig. Ik ben daarom in overleg getreden met de klantenservice maar men blijft bij haar standpunt. Dit is voor mij onbestaanbaar voor een bedrijf van dit formaa.

Gewenste oplossing

Ik zou het waarderen als Mantel de zaak administratief afhandelt en niet van me vraagt om een koerier een bestelling naar mij te laten brengen, om vervolgens een andere koerier de bestelling weer terug te laten brengen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mantel.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mantel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen